METAL CONDITIONER - METALTEC-1® všeobecná charakteristika :
METAL CONDITIONER - METALTEC-1®není tradičním doplňkem do oleje. METALTEC-1®je 100% syntetickou tekutinou, která neobsahuje žádná pevná tělesa, jako například přísady na bázi teflonu, čili PTFE,kuličky mědi nebo molekuly olova apod.. Z tohoto důvodu nehrozí žádné riziko ucpávání filtrů a olejových mazacích kanálků, rovněž nejsou žádné problémy s odváděním tepla.Je prostředkem pro zušlechťování kovů nejlepší jakosti, neměnící plastické vlastnosti kovů, působící na bázi syntetických derivátů uhlovodíků, chránící kovy stálou syntetickou molekulární vazbou s obsahem inhibitoru koroze. Charakterizuje se velkou molekulovou hmotností, vysokou chemickou a termickou stabilitou, nezapočítává se do skupiny nebezpečných výrobků, neobsahuje žádné škodlivé složky, ani žádná rozpouštědlas nízkou molekulovou stabilitou, zmenšuje oxidační schopnost kovů.
METAL CONDITIONERsi našelsvé široké uplatnění v automobilovém sportu, v automobilovém průmyslu, v letecké a kolejové dopravě, v autobusové dopravěi v ostatním průmyslu (ve vyspělých zemích se užívá více než 10 let do převodových skříní, hydrauliky, obrábění, chladících kompresorů, klimatizací, kompresorů, ložiskových soustav i v dalších provozech a zařízeních). Je určen pro čtyřdobé benzinové (dvoudobé) motory, naftové motory, převodovky, rozvodovky a další mechanismy. Nevyžaduježádné zvláštní podmínky pro jeho aplikaci.
METAL CONDITIONER - METALTEC-1® je možné používat do nových i starších motorů včetně ostatních mechanismů bez ohledu na jejich stupeň opotřebení.
METAL CONDITIONER je využíván například : General Motors, TGV (Francouzské rychlovlaky, Mercedes Benz, Caterpillar DELTA Alr. od zahraničních firem).
METAL CONDITIONER - METALTEC-1®se molekulárně váže s chráněnou třecí plochou kde vytváří na všech rotačních a třecíchstěnách mikromolekulární ochrannou vrstvu. Promíchaný s olejem vytváří trvalou a odolnou mikromolekulární mazací vrstvu s vysokou pevností a kluzností odolávající vysoké teplotě a značnémumechanickému zatížení, zabraňuje suchému tření (studenému startu). Vlivem cirkulace olejových náplní se METALTEC-1® dostává na kluzné a třecí plochy kde okamžitě vytvoří mikromolekulární vnitřní ochrannou strukturu a vnější ochranný film. METALTEC-1®je smíchatelný se surovou naftou všemi oleji jak syntetickými tak i minerálními, hydraulickými tekutinami, stálými vazelínami i vazelínamigrafitovými. METAL CONDITIONER - METALTEC-1®působí ihned po jeho aplikaci, účinkuje přímo na kov na molekulární úrovni.
Poznámka :
METAL CONDITIONER - METALTEC-1®n e n ío l e j!!!
Jestliže si chcete sami prověřit autenticitu výrobku, nalijte jeho nevelké množství do čisté vody. METALTEC-1® po nalití do vody klesá ke dnu. Důvodem je jeho měrná hmotnost, která je větší než měrná hmotnost vody. Naproti tomu každý olej nalitý do vody zůstává na povrchu (plave na hladině vody).
METAL CONDITIONER - METALTEC-1®obecné návody pro aplikace :
METAL CONDITIONER - METALTEC-1® je smíchatelný se surovou naftou, benzínem, všemi převodovými oleji, oleji syntetickými a minerálními, tekutinami hydraulickými, stálými vazelínami, jako např. vazelína grafitová.
TECHNOLOGIE - průmyslové užití - obecný návod :
·KLIKOVÁ SKŘÍŇ : přidejte 30 - 60 ml na 1 litr oleje do motoru každých 300 hodin. Pro starší stroje nebo extrémní podmínky přidávejte 60 ml na 1 litr oleje každých 300 hodin.
·PŘEVODOVÉ SKŘÍNĚ, IZOLOVANÉ AGREGÁTY : přidejte 30-60 ml/1l oleje do motoru každých 1000 hod. Pro starší stroje nebo extrémní podmínky 60 ml/1 l oleje do izolovaných agregátů každých 500 hodin.
·KOMPRESORY : do pístových, rotačních, chladících a klimatizačních agregátů 30-60 ml/1 l po 1000 hod.
·HYDRAULIKA : přidejte 250 ml na každých 22 litrů hydraulické tekutiny každých 1000 hodin práce.
(vysvětlivka : 11,36 g METALTECu-1® na 1 litr hydraulické tekutiny = 250 ml METALTECu-1®na 22 litrů)
·ZPRACOVÁNÍ KOVU : naneste tenkou vrstvu na kovový povrch při řezání závitů, vytahování, vyvrtávání (na větší průměr), soustružení, protahování, vrtání, lisování a frézování.
·VÁLEČKOVÁ A KULIČKOVÁ LOŽISKA : ponořte čistá ložiska do METALTECu-1®během montáže. Lehce ho zamíchejte do maziva (60 ml/1 kg) a naneste do ložiskového pouzdra podle návodu výrobce.
·POUŽITÍ V DÍLNÁCH : výborné mazivo pro pneumatická zařízení, ventily, řetězy, dopravníky, všechny vysoce rychlostní hřídele, ložiska elektrických motorů, ohřívače a dmýchadla.
·MONTÁŽNÍ MAZACÍ OLEJ : nanést tenkou vrstvu na ložiska klikového hřídele, ložiskové čepy, vačkové hřídele, nosné (dosedací) plochy a paty zdvihadel.
TECHNOLOGIE AUTO – MOTO :Obecný návod možných aplikací METALTECu-1®
„METALTEC-1® podstatně snižuje tření, zvyšuje životnost dílů, snižuje spotřebu paliva, a co zajímá každého řidiče nejvíce – zvyšuje výkon motoru“.
Osobní automobily :
·Teplota motoru a oleje s nímž mícháte METALTEC-1®, není důležitá.
·Dávkování :středně 50 ml / 1 litr oleje
Níže uvedené poměry se týkají evropských podmínek.
·motory benzinové250 ml na celou olejovou náplň motoru
·motory dieselové300 ml na celou olejovou náplň motoru
·automatické převodovky150 ml na celou náplň automatické převodovky
·ruční převodovky (pro benzín) 150 ml na celou olejovou náplň převodovky
·ruční převodovky (pro diesel)250 ml na celou olejovou náplň převodovky
·diferenciály150 ml na celou olejovou náplň diferenciálu
·posilovače řízení 50 ml na celou náplň hydraulické kapaliny posilovače
·motory čtyřdobé na BA 100 ml / do 10 litrů benzínu - provést 4 x ročně
·motory dieselové NM 150 ml / do 10 litrů nafty motorové – provést4x ročně
Motocykly – dvoutakty
·motory dvoudobé50 ml / 1 litr přidávaného oleje do paliva pro dvoudobé
motory který se míchá s benzínem.
·převodovky motocyklů50 ml / 1 litr olejové náplně převodovky motocyklu,
·METALTEC-1® nemá negativní vliv na lamely a činnost spojky v olejové náplni u motocyklů.
Ostatní :
·Vstřiknutí METALTECu-1® pod pryžovou manžetu brzdičů (která zabraňuje vniknutí vody a jiných nečistot do pístku) zabraňuje jeho blokování a korozi.
·METALTEC-1® je neobyčejně účinný pro nalití do plynového oleje v množství 250 ml na palivovou nádrž, tím budou mazány všechny neuralgické části vstřikového čerpadla a vstřikovače. Po 15.000 km provozu je třeba opětovně doplnit do plynového oleje METALTEC-1®.
·Zejména se doporučuje aplikace METALTECu-1® do benzínu v automobilech se vstřikováním paliva a v automobilech vybavených plynovou instalací. Po 15.000 km provozu je třeba opětovně aplikovat do benzínu METALTEC-1®.
Nákladní vozidla a těžké stoje :
·U motorů s obsahem válců nad 5 litrů se násobí 75 ml METALTECu-1® s uvedeným obsahem válců. Jedná se o motory s vyššími objemy olejových náplní.
Příklad výpočtu pro aplikaci u těžkých vozidel a těžkých mechanismů a strojů :
U motoru o obsahu 8 litrů a s náplní motorového oleje 60 litrů se aplikuje 75 ml METALTECu-1® se násobíobsahem 8 litrůmotoru na celkový objem olejové náplně 60 litrů motoru ( 75 x 8 = 600 ml) .
·Vzor výpočtu :
·Motor o obsahu 8 litrů600 ml na celkovou olejovou náplň 60 litrů oleje
·Převodovka500 ml na celkovou olejovou náplň oleje převodovky
·Diferenciál250 ml na celou olejovou náplň oleje diferenciálu
·Posilovač řízení120 ml na celou náplň hydraulické kapaliny posilovače
Důvodem nelineární aplikace METALTECu-1® je ten, že se nejedná o aditiv pro oleje, ale jedná se o METAL CONDITIONER, který působí na kovové vnitřní třecí plochy ošetřených agregátů. Množství nezávisí na objemu náplní olejů, ale na velikosti kovových třecích ploch.
METALTEC-1® lze do motoru doplňovat kdykoliv při každé výměně oleje bez ohledu na stupeň použití oleje nacházejícího se v motoru. METAL CONDITIONER - METALTEC-1® se aplikuje do motoru přes hrdlo v udaných mírách. Aplikace většího množství než je uvedené nemá žádné negativní vlivy.
Pro automobilové a motocyklovésportovní účely se používá minimálně dvojitá dávka.
Do spalovacích motorů čtyřtaktních se METALTEC-1® doplňuje po každých cca 25 000 km. Do převodovky, diferenciálu, převodu řízení, ložisek, čepů a ostatních agregátů - se METALTEC-1® doplňuje po cca 50 000 km. U dynamické, sportovní jízdy je třeba doplňovat METALTECu-1® při každé výměně oleje.
Pozor !
Jestliže byl dříve do převodové skříně, rozvodové skříně i motoru použit olejový doplněk, například s teflonem (PTFE) nebo s doplňkem mědi, olova, je potřebné a velmi důležité nejprve vyměnit olej včetně filtru a pak teprve můžete aplikovat METALTEC-1®včetně nových olejových náplní.
METAL CONDITIONER - METALTEC-1® byl zkoumán „Institutem technologie provozu, institutem motorizace, laboratoři tribologických výzkumů dle norem a evropských metod :
1/PN-76/C-04147,2/ASTM D4172,3/ASTM D2783,4/lteE.
Použití METAL CONDITIONERUMETALTEC-1®na zbraně a bojovou techniku :
·v armádě
·v policii
·u výrobců zbraní
·v bezpečnostních agenturách
·u střeleckých týmů
·v myslivosti
METAL CONDITIONER – METALTEC-1® s užitím pro střelné zbraně :
Obecný návod :
1.Proveďte rozborku zbraně a odstraňte vrstvy vazelíny, karbonů i nečistot.
2.Naneste METALTEC-1® na vnitřní a vnější plochy včetně hlavně a všech mechanizmů ( Je dostatečná jenom velmi tenká vrstva, která proniká do povrchových molekulárních vazeb materiálu).Pokud je výrobcem stanovena k funkčnosti zbraně vazelína, pak se METALTEC-1®rozmíchá ve stanoveném poměru do určeného tuku a nanáší na stanovená místa až po ošetření povrchu čistým METALTECem-1®. Použití vazelín nedoporučujeme u závěrů mauserovy konstrukce a podobných, kde zpravidla tuk v mrazu znemožňuje spolehlivou činnost. METALTEC-1®u loveckých, sportovních i služebních zbraní tuk plně nahradí. Konkrétní podmínky doporučujeme s námi konzultovat. Tyto práce je optimální a nejekonomičtější provést cca 24 hodin před použitím zbraně. Vhodné je používání syntetických (nesavých) tkanin. Během této doby může být zbraň jak ve složeném (činnost povrchové vrstvy METALTECu-1®při kontaktu součástek není narušena), tak v rozloženém stavu. Takto ošetřenou zbraň je možno použít bez otírání mechanismů i hlavně (zbraň ošetřena METALTECem-1®nepotřebuje dekonzervaci). Po výstřelech a zahřátí zbraně je nutné METALTEC-1®otřít ze zbraně, neztratí se tím účinnost METALTECu-1®. Doporučujeme Vám prověřit zbraň způsobem nastřelením.
3.Pro ochranu zbraně během dlouhodobého skladování nanést tenkou vrstvu METALTECu-1® na všechny vnitřní a vnější kovové plochy včetně hlavně a její mechanismy až po jejím důkladném vyčištění. Dostatečná je velmi tenká vrstva. Před vlastní střelbou doporučujeme zbraň otřít do sucha, přičemž se lubrikační efekt METALTECu-1® neztratí. Po střelbě zbraň otřít (což je po předchozím ošetření METALTECem-1® mnohem jednodušší, neboť na METALTEC-1® se nečistoty a karbon neusazují – zbraň nekoroduje) a znovu nanést tenkou vrstvu METALTECu-1®.
BEZPEČNOSTNÍOPATŘENÍ :
·Při práci sMETALTECem-1® používejte ochranné pomůcky : brýle, rukavice, pracovní oděv
·Při případném zasažení některých částí těla METALTECem-1® : opláchněte zasažené části vodou
·Při zarudnutí zasažených částí - pokožky : navštivte lékaře
„PRO METALTEC-1®JE ZÁRUČNÍ DOBA NEOMEZENÁ“.
METALTEC-1 velmirychle přešel i do sportu.
METALTEC-1 užívají jak amatérštířidičitak i profesionálnízávodníci.
V roce 1998-2003 byl METALTEC-1 uznaný jako prostředek nového typu mazání používaný i v automobilovém a motocyklovém sportu v České republice. Motor závodního vozu s aplikovaným METALTECem-1 bylpo celou závodní sezónu v provozubez –jakýchkoliv zásadních oprav. Po skončení závodnísezóny a rozebrání motorů i jiných agregátů bylo mechaniky zjišťováno a konstatováno minimální opotřebení jednotlivých částí ústrojí a motory podávalypo celou sezónu maximální výkony.
Tady není čas na experimenty ,ve hře jsouvždy velké částkypeněz.
A jakouúlohusehrává úlohu METALTEC-1 ?
Společně se speciálním olejempro závodní motory je použit METALTEC-1 v motoru , převodovce, diferenciálu, v ložiskácha také ve všech zařízeních servisních.
Závodní piloti praví :
"Tento produkt pracuje tak,jak deklaruje výrobce".
METALTEC-1 je jednička.
Ptáte se kdo ?
S Metal Conditionerem METALTECem-1 pracuje i taková honosná firma v České republice jako je firma MOTOR-DESING, Ing. Jiří ŠMAT, TUAREG racing s.r.o., Josef KAKRDA , TOP racing, s.r.o., Lubomír Vojkůvka, Fuki Racing Team a další.
Piloti TUAREG racing Josef Kakrda, Emil Triner, Karel Loprais, Marián Šín, Lubomír Vojkůvka, motocyklový kaskadér(Stunt Rider) Pavel Hanzlík, automobilový kaskadér Petr Hnětkovský, Czech Drag Team – Modi Four Richard Voltr, Fuki Racing Team – Sidecar Tomáš Foukal, G – MAR Racing Team Pavel Oudai další např. autokrosař Petr Furst,Moravec přezdívaný Saigon, automobilový závodník Jaroslav Roubíček, Jiří Kunc,. Jmenujem jen Ty nejlepší z nejlepších.
Metal Conditioner METALTEC-1 doporučujemekaždému řidiči, do každého auta.
Opravdu je vynikající !
Metal Conditioner METALTEC-1 Vám prodlouží životnost motoru, převodovky, rozvodovky i ložisek v nábojích kol o polovinu jejich života.
METALTEC-1neobsahuje chlór, teflon ani jiné pevné částice ! ! !